Tuesday, August 16

HARI RAYA :)

                                                           ASSALAMUALAIKUM 
hey kome, ape kabo ? eden doakan kome bahagia, and sehat selalu okay,yeayy raya berape hari je lagi, nak duet raya wee :) tapi hari raya aku tahun ni, mesti kurang gembira, tanpa ayah tercinta yang bernama ROSLI BIN HASAN :( sedih, and feel nak menangis somebody else, pergi sshopping dengan ayah mereka untuk prepare for hari raya ni, orang lain happy happy, aku nak happy mcm mane lahh, raya tahun ni tak ade ayah, wehh ramai tanye aku, macam mane tahun ni raya tak ade ayah, ya ALLAH mestilah perit ohh selame, ni aku selalu nampak orang yang iras-2 muke ayah aku, ikotkan aku nak jerit je :( untunglah yang ada ayah lagi kan, boleh main bunga api, sesame, main mercun, makan kuih raya sesame, terkilan aku tak dapat buad semua tuhh dengan ayah aku :( tak ape lah kan yang pergi tetap pergi, aku dah redhai semuanya, mungkin ALLAH lebih sayangkan dia, well aku dah anak yatim, tade ayah , lau boleh putarkan mase tuhh, aku akan betulkan semuanya tetapi semua tuhh tak ade, korang yang still ada ayah jagelah dia, sayangilah dia , dan hormatilah dia selagi dia masih ada, untuk bergembira bersama keluarga yang lain, :) assalamualaikum :)