Thursday, August 18

Nazirul Mubin :D

                                                                salamualaik :)
hikhik Alhamdullilah aku still bernafas lagi :) syukran , eh kita nak story about MUBIN :) he's the one who make me happy everyday with own character , suke lahh kenal kau kepeng :) kau baik je, peramah,cool, elehh, bila ada orang buad aku sedih je, mule lah kau :P sayang betul kau kat aku kan ,haha kita sama je, otak tak berape sihat :P nazirul mubin he's name, sedap kan name dia ?? hikhik dia suka benor nama aku, haha wehh seriosly aku sayang kau okayh, kita kawan kan, and kau nak jadi superman aku kan, suke borak dengan kau, dah macam ape tah hiiik :) aku suke perangai kau, yang menggila tuhh :) nanti kita hang berdua je kan ? haha date lah ni kan , haha gila, eh nanti kita makan and snap pic sesame okayh haha :) aku sayang kau okayh, untung dapat kenal lelaki macam kau wehh, baik, cool , gila <3 <3 hope ALLAH rahmati hidup kau okayh AMINNNnn :) kepeng,kepeng,kepeng belajar elok-2 kau tuhh rajin and baik, insyALLAH, kau berjaya, kau suke betul melayan aku kan, ehekk aku pun suke melayan perangai kau, wet lek gituuh :D suke cakap aku cute, benda tak cute pun aku sekeh kau tao lahh, aku cool je lahh mubin, kita kan geng hikhik, nanti raya datang lah ehh, aku layan habis tao, tapi duet raya tak dapat lahh anda sudah besar :) sayang sangad kat kau tao, so, ingat ALLAH tao kau yang terhebat lahh superman :) wee okayhh ni jelahh <--- habis dahh,,KBAIII :) MAY ALLAH BLESS US <3 <3