Saturday, August 27

kui kui raya :)

                                                  Assalamualaikum :)
kui kui hari raya dah nak datang weee tak sabarnya :) eh, eh, puasa belom habis dah terlompat lompat nak raya :) tuhh lah nikmat jadi orang islam kan :) akhirnya ramadhan dan selamat datang lah ke atas aidilfitri :) hihi wehh raya ni jangan bersedih eh ? kita kenalah menyambut dengan ikhlas dan happy :) pagi-2 makan ketupat,rendang :) hihi makan tao, ustadz kita cakap if makan pagi raya dapat pahala, o makan lah bnyak-2 :) hihi nanti raya datang umah saya eh , :) rase kuih raya orang rumah saye :) to kawan-2 maafkan aku if aku banyak buad salah kat korang , maafkan aku eh, aku susun 20 jari termasuk jari kaki sekali, ingin meminta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki :) hihi nanti dapat duit raya keep tao jangan membuang pulak :) selamat hari raya maaf zahir dan batin, nak duit raya datang rumah eh ? hihi SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN, BALIK KAMPUNG DENGAN BERHATI HATI EH, MEMANDU CERMAT JIWA SELAMAT :)